מדיניות משלוחים

מדיניות המשלוחים של AIHOME

המשלוחים מבוצעים :
1. ע"י חברה חיצונית ובאחריותה בלבד
2. ע"י מתקין מורשהשל היבואן/ יצרן – במקרים ובהם נדרשת התקנה ובאחריות היבואן/יצרן בלבד
3. איסוף עצמי באחריות המזמין בלבד



1.         דמי משלוח

1.1.      ההזמנה באתר תחויב בנוסף בתשלום דמי משלוח בסכום שיצוין באתר, הנקבע בהתאם לאזור המשלוח וטווח הזמנים המבוקשים בהזמנה. יובהר כי דמי המשלוח הינם תשלום נוסף על תשלום ההזמנה                 ואינם תשר או תשלום אישי לשליח ו/או לכל גורם אחר המעורב בתהליך השילוח, תשלום דמי משלוח ישולם ישירות לשליח/ מתקין במועד ההובלה / ההתקנה, בהתאם לתעריף המצוין באתר בעת                             ההזמנה.

1.2.      סכום דמי המשלוח יצורף לחשבון הסופי ויוצג בפניך בעת האישור הסופי של פרטי ההזמנה.

1.3.      הקמעונאי שומר לעצמו את הזכות לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתו הבלעדי ואינו מתחייב להודיע מראש על שינוי ו/או עדכון כאמור.



7.         אספקת המוצרים

7.1.      המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו לכם באמצעות שליח (להלן: "המשלוח").

7.2.      אספקת המוצר כרוכה בתשלום דמי משלוח, כפי שפורטו בעת ביצוע ההזמנה. דמי המשלוח משתנים בהתאם לכתובת, שיטת המשלוח וסוג המוצר.

7.3.      הקמעונאי מתחייב  לשלוח  את המוצר/ שירות  תוך 7 ימי עסקים ממועד הרכישה,  ואישור תשלום מחברת האשראי.

הזמנה שתבוצע בימים א'-ה' לאחר השעה 13:00 . והזמנה שתבוצע בימים שישי- שבת, ערבי חג, חגים , חול המועד יום שבתון , תחשב כהזמנה כבוצעה ביום העסקים הבא
 במשלוחים המיועדים ליישובים מעבר לקו הירוק, הערבה,ף אילת ורמת הגולן , זמני המשלוח עלולים להתארך לפי מדיניות חברת המשלוחים או היבואן.

7.4.      כמו כן, במידה ויש אפשרות, לאיסוף עצמי של הזמנה. באיסוף עצמי, על הלקוח לאסוף את הזמנתו באופן עצמאי במועד הנבחר, מהסניף הקרוב לביתו, בתיאום עם הקמעונאי.

7.5.      המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו למען שיימסר על ידך במועד ההרשמה או למען שיפורט בטופס פרטי המשלוח. כמו כן, מועד משלוח ההזמנה יתבצע בתיאום טלפוני של המוביל/ המתקין. מועדי                          המשלוח כפופים ליכולת האספקה של הקמעונאי ולשיקול דעתו הבלעדי. במועד שיקבע, עליך ו/או על מי מטעמך, מעל גיל 18, להיות נוכח בכתובת על מנת ששליחי הקמעונאי יוכלו למסור את המשלוח.

7.6.      הקמעונאי יעשה כל שביכולתו על מנת לספק את כל המוצרים בהזמנה ובמועד, אולם לא תמיד כל המוצרים יהיו זמינים ועל כן, הקמעונאי אינו מתחייב לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין כי הם                  במלאי ובין אם לאו ולא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כלפי הקמעונאי בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה. יובהר כי מוצר שלא יסופק על ידי הקמעונאי לא יחויב בתשלום.

7.7.      במידה שהקמעונאי לא יוכל לספק את ההזמנה כפי שהוזמנה על ידי הלקוח, מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת להודיע ללקוח על כך ולקבל את הסכמתו של הלקוח לאספקת                    מוצר חלופי.

7.8.      הלקוח מתחייב כי הוא או מי מטעמו יקבל את ההזמנה בעת אספקת המוצרים. בזמן אספקת ההזמנה או איסוף עצמי על ידי הלקוח, הקמעונאי או מבצע המשלוח מטעמו רשאים לבקש מהלקוח או                         מהנציג המורשה להציג תעודת זהות ו/או את כרטיס האשראי ששימש לביצוע ההזמנה הרלבנטית.
             יובהר, כי במידה ובעת מועד אספקת המוצרים, לא יהיה הלקוח ו/או מי מטעמו במען אליו הזמין את משלוח המוצרים, תוחזר ההזמנה לחנות ועל הלקוח תהא האחריות לתאם עם שירות הלקוחות את                       מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על ידו.

1.1.   במשלוח המוצרים בשנית יחויב הלקוח בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.

1.2.   אי עמידת הקמעונאי במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא תפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין האספקה.

1.3.   עיכובים באספקת המוצרים שנגרמו בשל נסיבות שאינן בשליטתו של הקמעונאי, כגון: תקלות לוגיסטיות, מזג אוויר חריג, שביתות, כוח עליון וכד', אינן באחריות הקמעונאי.

1.4.   על הלקוח/ה לוודא שמספק/ת כתובת מדויקת ונכונה. עיכובים או כישלון במסירה הנובעים מפרטים שגויים או חסרים לא יהיו באחריות הקמעונאי.

 



logo בניית אתרים